Március eleji helyzetjelentés

A BMW Kecskeméten, két hétig csönd lesz felőle.

Tudom, hogy a kormánymű gatya. Most azon agyalok vele kapcsolatban, hogy veszek egy bontott kormányművet, teljesen felújíttatom, és úgy szereltetem be az autóba, egy új szervószivattyú társaságában, merthogy vannak bajok ott is.

A citroen teszi a dolgát rendületlenül. Fogyasztását is sikerült lemérni, a következőképpen alakult a dolog:

250km város, 500 km autóút 100-110-es tempóval, és 200km autópálya (130km/h) után kellett teletankoljam, a fogyi pedig:

5liter, hajszálpontosan. Ez nekem tökéletesen elég és megfelel. Ráadásul tapostam neki, nem kíméltem picit sem.

img_1610_1.JPG

414 km után a mutató kb 2/3-nál. Itt nagyon bizakodó voltam.

Autópályatempón elviselhetetlenül zajos, agybadugós fülesemet használtam, hogy ne szenvedjek maradandó károsodást. Ez ilyen, rajta vagyok az ügyön, de ráparázni nem fogok. Városon kívül úgyis csak munkaügyben, vegyszer-és dolgozóscuccok szállítására használom, városba meg nem hangos.

Ja, és felextráztam az autót, vettem rá bontóból pár műanyagelemet a belsejébe, pl. C-oszlop takaró, hátsó-oldalsó kárpit és egy hátsó ablaktörlő kart is szereztem, fillérekért.

img_1615.JPG

Nemsoká 300.000 km lesz az autóban, amit nem titkol hisz néha olyan hangok jönnek belőle mintha szét akarna esni. Viszont mindig megnyugtat, hogy nem esik szét csak ijesztget. Szép lassan minden zaj forrása meglesz és kiküszöbölöm őket. Addigis élvezem az olcsó városi autózás örömeit.