Első benyomások az autóról

Előszöris: Nem pukkant le alattam, ami már egy óriási pozitívum.

Kezdem a jó dolgokkal, amik tetszenek benne:

Imádom az egyszerűségét. Semmi fölösleges alkatrész, semmi fölösleges extra (oké egy központi zár azért be fog figyelni később, mert rohadtul idegesít hogy nincs, de ennyi, semmi mást nem akarok). Gyenge ugyan mint a harmat, de nincs is kedvem vele gyorsan menni. Pöccre indul, hidegben recseg csörög csattog kerreg, viszont amit nem gondoltam volna, hogy pár perc után kisimul az egész és nem is zajos a motor. Minden más az (mindjárt kitérek az okára), de a motor nem. Szervó nincs , de nem is kell, ugyanis a kormányt tekerni még így is túl könnyű. Váltó olyan amilyen, de egyáltalán nem rossz. Feszesebb mint gondoltam, nekem ennyi elég.

Ami nem tetszik, és az autó sajátossága, nem pedig hiba:

Borzasztóan imbolyog az egész, minden irányváltás olyan mintha azon a játszótéri kislovon ülnék, ami egy db rugón ingázik ha megmozdulok. Kuplung új benne, mégis fent fog a pedál, nem tudom hogy ez az autó sajátja-e, meg fogom nézetni. Ülésem mögött közvetlen egy rács van, ami mögé semmi nem fér. Pl. ha a táskámat be akarom tenni, akkor ki kell szálljak a kocsiból, hátra a csomagtartóhoz, és ott pakolni. Erre ki fogok találni valamit. Zaj, zaj, zaj. Csillapítatlan csupasz lemezek hátul, rajta egy szerencsétlen vékony gumipadló ami csak arra jó, hogy fogja a koszt. Valami olcsó megoldást erre is ki fogok találni, mittudomén leterítek 3 plédet az aljára, vagy valami hasonló kókányságra gondoltam.

Jöjjenek a hibák, amiket eddig tapasztaltam, felsorolásszerűen:

- A legborzasztóbb, amivel sürgősen kezdeni kell valamit, hogy a leömlőnél valami tömítetlenség lehet, mert bejut a kipufogógáz az utastérbe. Nem erősen, de érezhetően. 
- Kopog a futómű, elöl, hátul, orrán száján. Szerintem szilentek garmadáját kell cserélni, ami szerencsére ennél az autónál elég kis garmada, ami van az is filléres. 
- Motortartó/váltótartó/mindkettő bak: Legalábbis gondolom hogy ez a gond, mert váltáskor kattan egyet az egész mindenség onnan elölről, és mindig a tükörbe nézem magam mögé, hogy nem szakadt-e ki az egész kóceráj a motortérből.
- Kis ívű bal kanyarnál morog a jobb első keréknél valami.. Nem féltengelyszerűen, inkább kerékcsapágyszerűen. Majd kivizsgáljuk.
- Kissé rohad a bal első torony előtti varrat. Nem teherhordó részen, de ettől még nem nyugtat a dolog. Orvosolni kell.
- Apróságok, mint pl. hátsó ablaktörlő lapát, pár izzó a középkonzolba, vezetőülés imbolygásának megszüntetése 

Amit pedig a legjobban imádok, hogy a fenti felsorolás alkatrészköltsége nem éri el a BMW teletankolásának költségét. Pont ezért vettem én ezt, hogy átvegye az olcsó igavonó szerepet, a BMW végre megkaphassa azt amit megérdemel. Boldogság van!

Eddig nagyjából ennyi. Hétvégén irány Pusztaszer mindkét autóval. A BMW-t lerakom Kecskeméten egy ottani szakinál, aki remélhetőleg újabb problémákat old meg azon a hisztis szemét picsán (csak ne szeretném ennyire azt a hisztis szemét picsát). Saxoval haza, amit hétfőn megkapja a fent említett hibák nagy részének orvoslását. 

Ja igen, vettem bele egy olcsó hangszóró MacAudio szettet a kínálat legaljából. A fejegység új benne, kaptam az autóval, pioneer, cd-s usb-s, bőven megfelel. Ezzel a zene rész is kipipálva.