lenovo thinkpad

Az első thinkpademet (egy x61s-t) kb 4 éve vettem meg, és egyenesen imádtam.

 x61s.jpg

Előtte csak 15" notijaim voltak, általában asus, acer, mikor melyik volt az olcsó. Aztán elkezdtem valami sokkal mobilabb dolog után nézni, ekkor jött képbe az x61s használtan, akkoriban 50000 Ft-ért. Dokkolóval, minden jóval. Rendeltem hozzá kínából picipénzért egy akksit, és pár hónap használat után azt vettem észre, hogy az asztali gépem szinte nem is használom, max filmnézésre. Kicsivel később vettem egy x200-ast, és most az x230-nál járok.

x230.jpg

Nagyon jó notebook, masszív, prémium cucc, és nem is vettem drágán. Mégis valahogy az x61 jobb volt, több és egyértelműbben kezelhető gyorsgombja van pl. 

A szűk keresztmetszet mostanra a windows lett. Nem tudom, lehet öregszem, vagy kezdek sznobosodni, de egyre jobban idegesítenek a windows hülyeségei. Az idióta könyvtárszerkezet, ami miatt folyamatosan filekeresgélésben vagyok, a windows 8 kettős személyisége, az állandó random belassulások a nap bármely szakában, ezek kezdenek az őrületbe kergetni.

Most nagyon gondolkozom egy macbookon (ha eladnám az x230-at, nem is kellene sokkal megpótolni).

Macbook Airt vennék, igazából jelenleg arra várok, hogy bejelentsék a 12" változatot. Ha nem fog tetszeni, akkor maradni fogok a jelenleg kapható szériánál.