Outlook 2010

Még ennyire idegesítő, átgondolatlan rendszert mint ez, én még nem láttam. Olyan alapelvárásoknak sem tud megfelelni, hogy mondjuk egy bejövő mail feladóját automatikusan megjegyezze és címtárba tegye. Akkor sem, ha már vagy 10 levélváltás történt köztünk. Nekem kell manuálisan címtárba tenni az illetőt. Persze aztán vigyázzak, hogy mentettem el, mert ha utána nem pontosan úgy keresem ahogy mentettem, akkor nem találja meg a címet. Röhej!

Vagy pl miután kb két éve folyamatosan tanítom azt a rohadt spamszűrőt, hogy mit szűrjön és mit nem, még mindig nem képes a legalapabb módon sem lekövetni, hogy most akkor mi a spam, és mi nem. Ami pedig a legnagyobb baromság, és ezen a ponton végképp nem értem hogy kerülhetett a XXI.században ilyen szofver kereskedelmi forgalomba, a következő: Megnyitok egy mailt. Csatolok bele vmi mellékletet. Írok bele 40 mondatot, szöszölök az egésszel mondjuk egy órát. Hopp, elfelejtettem beírni a mailcímet. Sebaj, címtár. Jaa, mégsem, mert ugye nem menti el a címet automatikusan. Nembaj, visszalépek a beérkező üzenetekbe. Vagy mégse?

Nem engedi a visszalépést SEHOVÁ, amíg nyitva van egy üzenet. Tálcára sem tudom tenni! Akkor mit tehetek? Elmentem piszkozatba azt a rohadt üzenetet amivel órák óta szenvedek, visszamegyek a beérkező üzik közé, kinézem a címet, mittomén felírom egy lapra, vagy lediktálom a kedves kollégámnak, úgyis csak itt ül és néz mellettem, aztán kikeresem a piszkozatok közé bementett üzenetet, blablabla, nem is folytatom...

Persze, én vagyok a hülye, hisz egyrészt ne legyek már ilyen kényelmes, másrészt meg ezeket a dolgokat ki lehet kerülni pár kattintással, ha az ember rutinos akkor megy is a dolog neki.

Igenám, csak a fenti eset nem velem esik meg legtöbbször, hanem a főnökömmel. Aki rohadtul nem ért a számítógépekhez, igazi antitálentum ilyen téren. És engem hív fel halál idegesen, hogy csináljak valamit ezzel a szarral, mert menten földhözb@ssza az egész rohadt szart a picsába ha nem kezdek vele sürgősen valamit.

Köszönöm kedves Microsoft, meg tudom érteni azokat akik torrentről szedik le ezt a szar, múltszázadi átgondolatlan szerencsétlenséget.