megvolt a citroen első szervize

és a BMW is kész.

Szerda délután elhoztam az e39-et a szerelőtől. Írtam múltkor, hogy forralta a vizet. A termosztátház meg volt repedve, ott engedhette el a vizet szép lassan Ettől aztán lelevegősödött, ez okozhatta a bajt. Ez az elmélet, és nagyon remélem hogy be is igazolódik, mert ha hengerfejes lesz, (ami elég ritka a 28-as motoroknál) én feladom a harcot. Mindegy, reménykedem, próbálgatom, most úgyis megyünk vele Kecskemétre, ott van egy nagyon jó BMW-szerelő, aki megoldja a kormányműkopogást, és átnézi az egészet A-Z-ig. Lassan csak összeáll az egész egy olyan autóvá, ami méltó a 90-es évek BMW nevéhez. (direkt nem a mostanit mondom, mert kezd elbazáriasodni az egész. Az Audi és lassan már a VW is úgy húz el mellette, hogy siralmas nézni is)

Naszóval, elhoztam a Gizdát (GZD a rendszáma, baráti körben így hívjuk a BMW-t), egyúttal otthagytam a saxot, nézzék át, és oldják meg amit kell. Kicsit izgultam azért, ne derüljön ki valami nagy szarság ezzel is, de alaptalan volt a félelem. Mindösszesen két stabilizátor-szilentet, és a két első tárcsát/fékbetétet kellett cserélni. Vezérműszíj, feszítőgörgők, olajcsere, kuplungcsere decemberben volt, most hibátlan az autó. Kopogás megszűnt, már csak a téligumi surrog, ez meg ilyen ugye.

Jön a hétvége, barátnőmmel indulunk Pusztaszerre apukájához, ott töltjük a hétvégét. Nagy BMW-fan az öreg is, van egy e38-as 7-ese, meg egy e46 touring, rohangálósnak. Tudom én hogy kell párt választani :D Két autóval megyünk, BMW-t otthagyjuk Kecskeméten, a saxoval meg jövünk haza vasárnap.