Megjött a nintendo

 

Maga a konzol nagyon tetszik, bár úgy gondolom, a Nintendo sok lehetőséget nem ragad meg. Kevés az online szolgáltatás, ami van az pedig kb semmire sem jó. Buta a barátrendszer, és túlságosan zárt világú az egész. Mondjuk ez a Nintendora mindig jellemző volt. Ezen kívül viszont csakis pozitívum a cucc, nagyon szeretem.

Tegnap megvettem hozzá a Monster Hunter 4U-t, bele is tettem gyorsan kb 4 órát.

img_1646.JPG

Ez a 4 óra egyelőre arra volt elég, hogy az iszonyatos katyvaszt kicsit összerendezze a fejemben a játék körül. Régi kicsi 3DS-em van, Circle Pad nélkül, amivel elég kényelmetlen a játék, egyszerűen túl kicsi minden, és mivel a harcok gyors mozdulatokat követelnek, nincs egyszerű dolgom. (ráadásul ez az első játék amit a konzolon próbáltam, úgyhogy jól belenyúltam egyből a sűrűjébe). A kamerakezelés pedig borzasztó, bár megszokható.

Nagyon tetszik amúgy a játék, addiktív, gyönyörű és nagyon összetett, csak kapkodom a fejem. Jól megmutatja, hogy 400x240-es felbontásban is lehet szép, részletes játékot játszani, aminek öröm bejárni az egész világát, annyi a látnivaló benne. Sokat játszottam PC-n az elder scrolls sorozattal, engem valahogy arra emlékeztet és ez abszolút pozitívum. Az már látszik, hogy egy nagyon hosszú játék lesz. Én még mindig a tutorial résznél járok, ami nélkül szerintem nem is lehet mit kezdeni az egész játékkal, még így is rengeteg kérdés kavarog a fejemben. Szóval a játék nagyon nem egyszerű, de megtanulható, és ettől szép az egész, mert szinte kizártnak tartom hogy meg tudnám unni. Csak ajánlani tudom, megérte a pénzt :)

A következő játék tuti pokémon lesz, de addig ebbe még biztosan beletolok jópár órát.