szeptemberi autóhelyzet

Jó rég nem írtam, eltelt egy egész évszak. Leírom, mi is történt ezalatt a vasakkal.

 

BMW:

Május végén volt egy nagyszervíz, ahol a következők történtek: Komplett hátsó futómű felújítás, első futóműben egy lengőkar itt, egy stabpálca ott, kormányművet kicsit feszesebbre húzták, hátha nem fog kotyogni. Előbb-utóbb viszont csere lesz, mert ez az utánhúzás csak tűzoltásnak jó. Motortartó és váltótartó bakokat cseréltek, váltóban volt egy pici olajfolyás, ez is megoldódott. 

 

Jelenleg hibamentes az autó, és az "új" futóművel élvezet lett menni vele. Viszont a munkámban épp szezon van, ezért nyáron alig használtam, ehelyett a kis futkározós nemkímélős citroent nyúztam.

Citroen:

Kicseréltem a hátsó futóművet, végeztem egy kis zajcsillapítást itt-ott, plusz olajcsere, szűrők cseréje. Vettem rá egy 14" gyári lemezfelni garnitúrát, szinte új nyárigumikkal.

Ezen kívül pedig csak használtam. Strapabíró egy kis dög ez, amit olyan érzés ugyan vezetni, mintha minden pillanatban meg akarna halni alattad végelgyengülésben, mégsem teszi. Csak megy, miközben sokszor nem is emlékszem mikor tankoltam bele utoljára, annyira keveset kér. Tettem bele elektromos ablakot és központi zárat, hogy mégiscsak legyen már benne valami kis extra, de ennyi, semmivel se több. 

Vannak még hibái: motortartó bak, első futómű és kormáűnymű környékéről zajol, könnyezik kicsit a motor valahol, de rajta vagyok az ügyön, a telet már hibamentesen akarom kezdeni vele.