2016 februári autóhelyzet

Huh, hát jó rég nem írtam, történtek is változások rendesen, most viszont pótolom az elmaradást.

Autófronton a következő a helyzet:

A kis citroen köszöni, megvan.

img_2504.jpg

 - ilyen gusztustalan idő volt egy munkánk bejárásán. 

Nem mondanám hogy minden tökéletesen passzol vele, de kevés pénzből rendbetehető. Fogyasztása vicc, közben egy kis extrázást is megengedtem magamnak: Kapott gyári 14" lemezfelnit majdnem új nyárigumikkal, a téli 13" szett mellé. Csináltam bele elektromos ablakot és központi zárat és a rakteret hátul leszigeteltem, úgyhogy viszonylag önmagához képest csendes lett a kisautó.

Motorikusan hibátlan. Ami javításra szorul:

- futómű elöl, komplett felújítás

- kormánymű kopott, csere egy bontott jó állapotúra

- katalizátor már nincs benne, ezt pótolni szeretném

- motortartó bakok cseréje

kb ennyi.

A nagy változás viszont:

Eladtam a BMW-t. Imádtam, szerettem, de már kezdett hobbiprojektbe átmenni, amit nem akartam. Azt vettem észre, hogy csak letámasztottam a ház mellé mint egy szobrot és csak költöttem rá. Sikerült viszont eladnom egy olyan srácnak, aki szintén szobornak vette, de ez is volt a célja. Szereti, imádja. Azt, hogy mit vettem belőle, a következő posztban elárulom.